Chwała na wysokości...

Co raz bliżej święta, tylko czyje święta? Rok temu Bóg pozwoli nam na opublikowanie części dotyczącej Biblijnych dowodów na to, że Jezus nie urodził się w grudniu.

[SPRAWDŹ TEŻ: FAŁSZYWA DATA NARODZIN CHRYSTUSA]

 

BLUŹNIERSTWO! NIE ŚWIĘTO.

Serca nasze się wypełniają smutkiem, gdy widzimy jak wielu ludzi oddaje się tym bluźnierczym świętom. Ludzie myślą, że śpiewając kolędy uwielbiają Boga, a tym czasem bluźnią imieniu naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa. 

Diabeł cieszy się gdy widzi jak ludzie, którzy chcą być posłuszni Bogu, postępują i wypełniają bluźniercze praktyki wykonując obrzydliwe tradycje związane z grudniowymi obchodami.

[SPRAWDŹ TEŻ: DIABEŁ OJCIEC KŁAMSTWA]

 [SPRAWDŹ TEŻ: TRADYCJA POGAŃSKIEJ WIELKANOCY]
[SPRAWDŹ TEŻ: POGAŃSKIE “WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH”] Same święta są zmieszane z postępowaniem tego świata i pogańskimi tradycjami. Śpiewanie tzw. kolęd i obchodzenie innych tradycji jest bluźnierczą praktyką skierowaną przeciw całemu prawdziwemu chrześcijaństwu.  [SPRAWDŹ TEŻ: CZYM JEST CHRZEŚCIJAŃSTWO?] 

Czy ktoś z was obchodząc urodziny jest ubierany w pieluszki i śpiewa mu rodzina “lulaj lulaj”.

Wątpię by ktokolwiek z was chciałby być tak poniżany przez innych, dlatego praktykowanie takich pieśni jest obrzydliwe w oczach Pana.
 “Oddal ode mnie wrzask waszych pieśni, bo nie chcę słuchać dźwięku waszych cytr.”Amosa 5:23 

ALFA I OMEGA, A NIE DZIECIĄTKO

Słowo Boże które jest wyznacznikiem wszelkiego podejścia jakie powinni mieć chrześcijanie, wskazuje nam, jaki był Chrystus przed przyjściem na świat i jak wyglądał Syn Boży w trzecim niebie gdy objawił się Janowi długo po zmartwychwstaniu.

 

“Wówczas Żydzi powiedzieli do niego:
Pięćdziesięciu lat jeszcze nie masz, a Abrahama widziałeś?
Jezus im odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam:
Zanim Abraham był, ja jestem.
Wtedy porwali kamienie, aby w niego rzucać.
Jezus jednak ukrył się i wyszedł ze świątyni,
przechodząc między nimi, i tak odszedł.”

Ewangelia Jana 8:57-59 

Pan Jezus na ziemi był człowiekiem ale po za swoim stworzeniem jest Bogiem Wszechmogącym Alfą i Omegą:

[SPRAWDŹ TEŻ: JEZUS – BÓG YHVH]

“Znalazłem się w zachwyceniu Ducha w dniu Pańskim
i usłyszałem za sobą głos potężny jakby trąby;
Który mówił: Ja jestem Alfa i Omega, pierwszy i ostatni.
Co widzisz, napisz w księdze i poślij do siedmiu kościołów,
które są w Azji: do Efezu, Smyrny, Pergamonu, Tiatyry,
Sardes, Filadelfii i Laodycei.
I odwróciłem się, aby zobaczyć, co to za głos mówił do mnie.
A gdy się odwróciłem, zobaczyłem siedem złotych świeczników;
A pośród tych siedmiu świeczników kogoś podobnego do Syna Człowieczego, ubranego w długą szatę i przepasanego na piersi złotym pasem.
Jego głowa i włosy były białe jak biała wełna, jak śnieg, a jego oczy jak płomień ognia.
Jego stopy podobne do mosiądzu, jakby w piecu rozżarzonego, a jego głos jak szum wielu wód.
W swej prawej ręce miał siedem gwiazd, a z jego ust wychodził ostry miecz obosieczny. Jego oblicze było jak słońce, gdy świeci w pełni swej mocy.
Gdy go zobaczyłem, padłem do jego stóp jak martwy i położył na mnie swą prawą rękę, mówiąc mi: Nie bój się! Ja jestem pierwszy i ostatni;
I żyjący, a byłem umarły. A oto żyję na wieki wieków i mam klucze piekła i śmierci.”
Objawienie Jana 1:10-18 Majestat Baranka Bożego, był tak potężny, że Jan aż prawdopodobnie zemdlał , dlatego Jego wielkość, chwała, moc jest niewyobrażalna dla naszych ziemskich rozumów, dlatego ukazywanie Syna Bożego Wszechmogącego, jest bluźniercze wobec całej Bożej rodziny Ojca i Syna.

[SPRAWDŹ TEŻ: GRZECH ZABIJA – CHRYSTUS RATUJE]

Zaprzestańcie tych praktyk i pokutujcie od swoich złych uczynków, gdyż Bóg wybaczy wam ten błąd nie wiedzy, przeoczenia.
Nasz Pan Jezus Chrystus i Bóg Ojciec nie są skorzy do gniewu, a do przebaczenia i miłosierdzia, ale odrzucanie prawdy i trwanie w ludzkich grzesznych tradycjach, czyni ludzi nieposłusznymi, a wszelkie nieposłuszeństwo prowadzi do zatracenia i wiecznej anihilacji.

[SPRAWDŹ TEŻ: 7 KROKÓW DO ZMIANY ŻYCIA]
[SPRAWDŹ TEŻ: ZBAWIENIE – MIŁOSIERDZIE BOŻE]
[SPRAWDŹ TEŻ: PIEKŁO I DRUGA ŚMIERĆ]
[SPRAWDŹ TEŻ: DUSZA I CIAŁO]
[SPRAWDŹ TEŻ: ANIHILACJA KAŻDEGO WROGA]

Prześlij komentarz

0 Komentarze